Logo nieuwsblad-traverse.nl


De organisatie van We Are Helmond overhandigt de eerste exemplaren aan (oud-)spelers Hans Meeuwsen en Maikel Verkoelen. (Foto: Bram van Oosterhout).
De organisatie van We Are Helmond overhandigt de eerste exemplaren aan (oud-)spelers Hans Meeuwsen en Maikel Verkoelen. (Foto: Bram van Oosterhout). (Foto: Bram van Oosterhout)

Eigen magazine harde kern Helmond Sport

De cultuur van de club, de cultuur van de stad. Daar draait het jubileummagazine We Are Helmond om. Een initiatief van de harde kern van Helmond Sport, in navolging op het geslaagde jubileumfeest onlangs in de Cacaofabriek. We Are Helmond is sinds maandagavond verkrijgbaar en geeft een inkijk in 50 jaar fanatieke supporters op De Braak.

HELMOND - Zo wordt er onder meer teruggeblikt op vier generaties harde kern. Hoe tijden veranderden, hoe kwajongens volwassen werden maar fanatiek bleven.

We Are Helmond

In ’We Are Helmond’ wordt geen onderwerp geschuwd, geen enkel verhaal gefilterd. Geen ethische kwesties over goed of kwaad, maar gewoon op zijn Helmonds, dus recht voor zijn raap. Met een uitgesproken interview met 'mister Helmond Sport' Hans Meeuwsen. Of is die titel toch voor Jurgen Streppel, die ook een bijdrage leverde. Want niet enkel wordt teruggeblikt op de harde kern door de jaren heen, ook de publiekslievelingen van de afgelopen eeuw komen aan bod. Zo zorgt Maikel Verkoelen voor het Helmondse bloed in de huidige selectie.

Foto's

Daarnaast zijn er ook tal van foto's in het magazine opgenomen, herinneringen en anekdotes en een stevige pot satire. Volgens de samenstellers 'een collectors-item, niet alleen voor de supporter, maar ook voor de Helmonder in het algemeen.

Informatie

We Are Helmond kost 5 euro per exemplaar. Tijdens de jubileumwedstrijd Helmond Sport-Vfl Bochum werd het magazine verkocht. Voor wie dat gemist heeft, kan het magazine via Facebook (www.facebook.com/WAH196 bestellen of mail naar:

maartendriessen@live.nl

reageer als eerste
Meer berichten